כתבו עלינו

הירוק היום ירוק מאוד - תריס אדנית בירוק משגע אוקטובר 10, 2022 12:29

העיתונאית לימור קלר כותבת במגזין המשובח של מאקו ליבינג על שילוב גוני ירוק שונים ברחבי הבית שיוסיפו אווירה יפה, מיוחדת וחיבור לטבע. שמחה להיות כאן עם תריס האדנית הירוק שלי. 
מתוך הכתבה 
..." שני תריסי עץ ישנים נקבעו במסגרת בתוספת אדנית ונצבעו בירוק בגוון צמח השרך (0436 של נירלט) בצביעה החושפת את טקסטורת העץ. "אפשר לדמין את הסיפור של הבית שבו היו קבועים התריסים", אומרת היוצרת ליאורי אלון מסטודיו Touch & Wood."
תריס אדנית בירוק

על שלטים מעוצבים לכניסה לבית במגזין "מיס מנדלה" ספטמבר 20, 2021 16:36

עמנואלה ביינר כותבת על אומניות ויוצרות מקומיות שמכינות שלטים מעוצבים לכניסה לבית במגוון טכניקות. 

שמחה לקחת חלק בכתבה הזו. 

 לכתבה במגזין כאן


"מילים טובות במדור של העתונאית יעל גרטי בשבועון "לאשה נובמבר 9, 2020 18:27

במדור הנפלא שלה "משוטטת, מגלה ומשתפת"  בשבועון המוכר והאהוב "לאשה" כותבת העתונאית יעל גרטי גם על העסק שלי. הפורמט מחייב רק עד 50 מילים, אבל הכבוד  וההתרגשות  להיות כאן, שווים בהחלט. שבועון לאשה
 

מגזין "מיס מנדלה" מפרגן לנשות עסקים יוני 17, 2020 22:36

לעמנואלה בינר יש מגזין משובח בשם "מיס מנדלה" ובו היא מארחת נשים ועסקים ממגוון תחומי עניין ונותנת במה מפרגנת לעסקים מתוצרת הארץ. שמחתי להתארח במרחב הזה.

לקריאת הכתבה לחצו כאן.


כתבה על שילוב פריטים חדשים לצד ישנים ב"בניין ודיור" מאי 30, 2020 19:36

העתונאית לימור קלר כותבת איך לשלב פריטים נוסלטגים בעיצוב חדש בבית. בכתבה הזו יש הפניה לאחד הבתים בהם בא לידי ביטוי שילוב מיוחד של מספר פריטים חדשים לצד פריטים ישנים שהכנתי ושביחד יוצרים סיפור מעניין על קירות פינת האוכל. 

לקריאת הכתבה לחצו כאן


כתבה על תריסי האדנית שלנו באתר "אדנית" מאי 30, 2020 18:53

אייל הוא בעל מקצוע עתיר נסיון שכתב כבר מאות מאמרים מקצועיים בכל הקשור לתכנון ובניית גינות ומרפסות. באתר שלו תוכלו לקבל שפע של רעיונות, המלצות, השראות ועצות שימושיות במטרה להיטיב את התנאים בדרך למרפסת פורחת ומטופחת אצלכם.


בפינת הפירגון באתר שלו הוא ממליץ גם על תריסי האדנית הפורחים שלי שמוסיפים נקודת עניין שמחה וטאצ' של נוסטלגיה על קיר המרפסת, בכניסה לבית, בגינה, באולם אירועים ועוד.

לקריאת הכתבה לחצו כאן


חזרה למעלה