לקוחות מספרים

בבית של ניבה פברואר 21, 2017 18:30

יש לה טעם משובח וידי זהב. במשך השנים אספה וליקטה שכיות חמדה ופריטי וינטאג' ממקומות שונים בעולם. כשניבה מזמינה ממני פריטי עיצוב לבית, אני יודעת שהם יתפסו להם מקום של כבוד בבית ויהוו במה ראויה לאוספים היפים שאצלה. 


כך ארונית המדפים הפתוחה מציגה אוסף נפלא של כלים. הארונית תוכננה בהתאם לנדרש במטבח הן מבחינת המידות תוך התחשבות בשקעי החשמל מלמטה ובגוף התאורה מלמעלה, והן מבחינת החלוקה הפנימית למדפים פתוחים, למגירות ולמתלים. 


מוט פירזול אותנטי שהיה בעבר ציר אנכי של תריס עץ ישן שינה כיוון וחובר ללוח עץ מעוצב. מתלים מיוחדים נצבעו בגוון לוח העץ והושחלו על המוט טרם חיבורו ללוח העץ. אלו מאפשרים תלייה יציבה יותר. כלי המטבח המיוחדים מצאו להם ניראות יפה המחברת בין עולמות וגעגועים לסיפורי חפצים מבתים של פעם.
 


מסגרת חלון מחולקת אותנטית בשילוב מדף ומראות מהווה מקום איחסון ותצוגה בחדר העבודה והיצירה של ניבה.

את תריס האדנית ניבה מיקמה בקצה השולחן במרפסת הסגורה ובאדנית שולבו כלים מיוחדים. 


כשסלון הבית הופך למסעדה כפרית פברואר 21, 2017 18:26

אנחנו חולקות אהבה משותפת לתריסי עץ אותנטים, לפריטי וינטאג' מיוחדים, לשמחת הצבעים ולעיצוב מוקפד ומיוחד. לילך היא מעצבת פנים משובחת שעושה קסמים בבתים. כשנפגשנו סיפרה שהיא מתכננת אירוע משפחתי אצלה בבית בקונספט סתיו. מיד התגייסתי למשימה ובחרתי בשבילה את כל הפריטים שהיו אצלי בסטודיו ושהיו רלבנטים לסטיילינג הנדרש.



כך על שולחנות האירוח הועמדו פטריות העץ אותם הכנתי אחת אחת. פרחים רעננים מוקמו בארגזי העץ הממוחזר , תריסי עץ ישנים ופריטי וינטאג' מוקמו בחלל ויצרו אווירה חמימה נעימה ומזמינה ובעיצובה של לילך הפך סלון הבית העירוני למסעדה כפרית חמימה ונעימה לכמה שעות. 


בבית של ורוניקה דצמבר 27, 2016 18:00

ורוניקה מלאה בשמחת חיים ונתינה גדולה. את השמחה שלה היא מביאה לידי ביטוי גם בצבעוניות נוכחת ושמחה בבחירות העיצוביות בביתה. יחד עם לילך מעצבת הפנים שלה, נבחרה פלטת הגוונים של תכלת טורקיז וצהוב שמש בשילוב חומרים טבעיים וחמים כמו עץ ופירזול ישן. פריטי ריהוט משלים פונקציונלים ודקורטיבים תוכננו בהתאם. מוטיב הגוונים והחומרים חוזר בפריטים השונים בחללי הבית ועוטף את הבית באור ושמחה.



שילובים של פריטים חדשים לצד פריטים ישנים עם ערך מוסף של מיחזור וגעגוע לסיפור הבתים של פעם. כך בפינת האוכל מסגרת חלון אותנטית ומדליקה שולבה עם מראות ומוט פירזול  ולצידה בתי עץ צבעוניים במראה כפרי. בקיר הניצב  מסגרת מראה חדשה עם כנפיים בהשראת דלתות אסם של בתי חווה מפעם. הפריטים משתקפים זה בזה ונותנים תחושה של עומק ועניין בחלל. 


בסלון ספסל עץ בטורקיז עם כרית מבד פשתן. על הכרית נצבע פס בגוון טורקיז הספסל. את הספסל אפשר לנייד לפינת האוכל ולהוסיף מקומות ישיבה בעת הצורך. ארגזי עץ צבעוניים תוכננו במידות מיוחדות כך שיותאמו לנישה שנוצרה מתחת לספסל הבנוי. 



בכניסה מראה משולבת במסגרת חלון אותנטית אליה חובר מוט פירזול ישן שהיה שייך בעבר לתריס עץ ישן. הפריט משתלב בכניסה נעימה ומזמינה.

במטבח שולבו שני פריטים פונקצינלים ודקורטיבים, ישן לצד חדש. מעמד עץ מעוצב לתבלינים וקפה ותריס עץ קטן עם מתלים לתליית המפתחות. 


בחדר השינה מראה משולבת במסגרת חלון מחולקת אותנטית ומיוחדת לאווירה צבעונית, רכה ונעימה.


חזרה למעלה