בבית של ורוניקה דצמבר 27, 2016 18:00

ורוניקה מלאה בשמחת חיים ונתינה גדולה. את השמחה שלה היא מביאה לידי ביטוי גם בצבעוניות נוכחת ושמחה בבחירות העיצוביות בביתה. יחד עם לילך מעצבת הפנים שלה, נבחרה פלטת הגוונים של תכלת טורקיז וצהוב שמש בשילוב חומרים טבעיים וחמים כמו עץ ופירזול ישן. פריטי ריהוט משלים פונקציונלים ודקורטיבים תוכננו בהתאם. מוטיב הגוונים והחומרים חוזר בפריטים השונים בחללי הבית ועוטף את הבית באור ושמחה.



שילובים של פריטים חדשים לצד פריטים ישנים עם ערך מוסף של מיחזור וגעגוע לסיפור הבתים של פעם. כך בפינת האוכל מסגרת חלון אותנטית ומדליקה שולבה עם מראות ומוט פירזול  ולצידה בתי עץ צבעוניים במראה כפרי. בקיר הניצב  מסגרת מראה חדשה עם כנפיים בהשראת דלתות אסם של בתי חווה מפעם. הפריטים משתקפים זה בזה ונותנים תחושה של עומק ועניין בחלל. 


בסלון ספסל עץ בטורקיז עם כרית מבד פשתן. על הכרית נצבע פס בגוון טורקיז הספסל. את הספסל אפשר לנייד לפינת האוכל ולהוסיף מקומות ישיבה בעת הצורך. ארגזי עץ צבעוניים תוכננו במידות מיוחדות כך שיותאמו לנישה שנוצרה מתחת לספסל הבנוי. 



בכניסה מראה משולבת במסגרת חלון אותנטית אליה חובר מוט פירזול ישן שהיה שייך בעבר לתריס עץ ישן. הפריט משתלב בכניסה נעימה ומזמינה.

במטבח שולבו שני פריטים פונקצינלים ודקורטיבים, ישן לצד חדש. מעמד עץ מעוצב לתבלינים וקפה ותריס עץ קטן עם מתלים לתליית המפתחות. 


בחדר השינה מראה משולבת במסגרת חלון מחולקת אותנטית ומיוחדת לאווירה צבעונית, רכה ונעימה.